גוש 7695 חלקה 22 – חוות דעת

גוש –  7695

חלקה – 22

גודל חלקה – 33490 מטרים

בעלות – פרטית

מרחק מבנייה – 280 מטרים מההרחבה המערבית של מושב בני ציון

מצב תכנוני/הקרקע – חלקה 22 בגוש 7695 ממוקמת בסמוך למושב היוקרתי בני ציון השייך למועצה אזורית חוף השרון מצפון לעיר רעננה. המושב שנחשב ליקר בישראל עבר בשנים האחרונות הרחבה ונוספו לו בסביבות 120 יחידות דיור שנבנו על קרקעות שבבעלות מנהל מקרקעי ישראל. . נכון לעכשיו החלקה לא נכללת בתכנית מסוימת עם תוקף לשינוי יעוד הקרקע מחקלאי למגורים או מסחר ומוגדרת לפי תמ"מ 21/3  כאזור נופש מטרפוליני. לקרקע בייעוד מטרפוליני  שימושים רבים כגון: חוות סוסים, מסעדות, שטחים פתוחים, דרכים, מתקני ספורט, סדנאות וירידי אומניות ועוד. בייעוד מטרפוליני ניתן לייעד עד 15% מהשטח לטובת בינוי ופיתוח מגורים בתנאי שהקרקע צמודת דופן לבינוי קיים, תנאי שחלקה 22 אינה עומדת בו.

סיכויים וצפי זמן להפשרת הקרקע –  לקרקע בייעוד נופש מטרפוליני שימושים רבים ומגוונים. הקמה והרצה של תכנית לפי אותו ייעוד עלולה לקחת זמן רב. מרחקו של הגוש מהמושב אינו מאפשר בנייה גם על 15% מהשטח ומאחר והתנאי לקרקע צמודת דופן לא חל על הגוש. לא ב 20 שנים הקרובות

מחיר מומלץ300-350 ₪ למ"ר

דירוג – **  האזור איכותי, הקרקע נכון לעכשיו הרבה פחות.

חלקות 23-25 בגוש 7695 תואמות במחיר, דירוג וייעוד לחלקה 22

 

KarkaRank

היי אדם
ייעוד החלקה הוא לטובת שמורת נוף (בניגוד לייעוד המטרופוליני של שאר החלקות בגוש), והיא כן תואמת בכך שלפי התכניות הרלוונטיות החלקה מיועד להישאר חקלאית ללא אפשרות פיתוח.

KarkaRank

שלום נאור ותודה על תגובתך
בדקנו אם רשמנו שטויות.. – תכנית חש/10/2 היא אכן תכנית המתאר לחוף השרון, רק שהיא מלפני 50 שנה.., מתחילת שנות השבעים, בעוד תכנית מתאר מחוזית תמ"מ/21/3 (מחוז מרכז), אושרה ב 2003, והיא למעשה קובעת את ייעודי הקרקע, וייעוד הגוש והחלקה הנ"ל הוא אזור נופש מטרפוליני.
לא בכדי הוועדה המחוזית הפקידה לאחרונה את תכנית תממ 38/21/3 – ראה כאן את הוראות התכנית עמוד 4
שם התכנית – אזור נופש מטרפטליני השרון, תכנית שמתייחסת לכלל השטחים המטרפולינים באזור השרון כולל הגוש והחלקה הנ"ל, כך שכנראה ייעוד הקרקע הוא אכן אזור נופש מטרפוליני …

נאור

לפני שאתם כותבים שטויות תראו את תוכנית המתאר של חוף השרון – תוכנית חש/2/10 שהיא התוכנית העדכנית במיקום זה והחלקה המדוברת הינה חקלאית.
וממש לא מטרופולינית. היא גם פרטית ושאר החלקות שאתם משווים אליהן הן קרקעות של המדינה.
אז תעשו שיעורי בית לפני שאתם רושמים שטויות.

האימייל לא יוצג באתר.